• Przejdź do menu głównego
  • Przejdź do treści
  • Przejdź do wyszukiwarki
  • Mapa serwisu
  • Zaloguj
    Zaloguj przez  


    Zaloguj certyfikatem PKI
    Nie masz konta? Zarejestruj się
Logo Portalu Mieszkańca
  • Informacje
    (Karty Informacyjne)
  • Płatności online
  • Wypełnij formularz
  • Moje powiadomienia

Karty informacyjne - e-Obywatel

  • Karty informacyjne
Hasła tematyczne
  • Wszystkie karty
  • Sprawy Obywatelskie
  • Urząd Stanu Cywilnego
  • Podatki
  • Odpady
  • Środowisko
  • Nieruchomości
  • Sprzedaż alkoholu
  • Obszary wiejskie
  • Zajęcie Pasa Drogowego
  • Planowanie przestrzenne
  • Inne
  • e-Obywatel
  • >
  • Karty informacyjne

Karty informacyjne

(Jak załatwić sprawę w urzędzie)
  • Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi dla nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy (druk DO-1) wraz załacznikiem "W" oraz "K"
  • Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi dla nieruchomości, a powstają odpady komunalne (druk DO-3) wraz załącznikiem "W" oraz "K"
  • Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi dla nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe (druk DO-4) wraz załacznikiem "W"
  • Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (załączniki +opłata skarbowa)
  • Wniosek o wykreślenie z rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości
  • Wniosek o zmianę wpisu w rejestrze działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (załączniki +opłata skarbowa)
  • Zgłoszenie zapotrzebowania na wykonanie dodatkowej usługi z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi
Logo Portalu
Baner funduszy europejskich

Przeczytaj, jak przetwarzamy twoje dane

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE informujemy, że:

Tożsamość administratora
Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miejskim w Kluczborku jest Burmistrz Miasta Kluczborka, ul. Katowicka 1, 46-200 Kluczbork, nr tel. 77 418-14-81, adres e-mail; um@kluczbork.pl

Inspektor Ochrony Danych
We wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych można zwrócić się do wyznaczonego w Urzędzie Miejskim w Kluczborku Inspektora Ochrony Danych poprzez adres e-mail rodo@kluczbork.pl lub listownie kierując korespondencję na adres siedziby Administratora.
Minister Cyfryzacji wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pod adresem e-mail iod@mc.gov.pl lub listownie kierując korespondencję na adres siedziby Administratora.

Cel oraz podstawy prawne przetwarzania
Celem przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na organach Gminy Kluczbork na podstawie obowiązujących przepisów prawa, umów zawartych z kontrahentami oraz w niektórych sytuacjach Pani/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych w zakresie i celu określonym w jej treści.
Podstawami prawnymi przetwarzania Pani/Pana danych osobowych są:

  • art. 6 ust. 1 lit. a, b, c lub e RODO
  • Ustawa z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.

Odbiorcy danych
W związku z przetwarzaniem danych odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:

  • organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa
  • inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gminą Kluczbork przetwarzają dane osobowe, dla których Administratorem jest Burmistrz Miasta Kluczborka.

Okres przechowywania danych
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 3, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

Uprawnienia
W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych, z wyjątkami zastrzeżonymi przepisami prawa, przysługuje Pani/Panu;

  • prawo dostępu do danych oraz otrzymania ich kopii
  • prawo do sprostowania (poprawiania) danych
  • prawo do usunięcia danych
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych
  • prawo do przenoszenia danych
  • prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych
  • prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych – przy czym cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Pani/Pana zgody przed jej wycofaniem
  • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych) – w przypadku, gdy uważa Pani/Pan, że przetwarzamy Pani/Pana dane niezgodnie z prawem.

Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest:

  • wymogiem ustawowym – w przypadkach wynikających z określonych regulacji prawnych stanowiących podstawę prawną przetwarzania danych
  • warunkiem zawarcia umowy – w przypadkach tego wymagających
  • dobrowolne - w przypadkach, w których wyrażono zgodę na przetwarzanie danych.

Informacja o profilowaniu
Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.